sâmbătă, 2 aprilie 2011

Unde e pisica ?

Am intrat în casă.Eram entuziasmată că voi deschide trolerul în care se aflau împachetate hainele de vară [ care erau de fapt ale mamei ] .Au ajuns şi părinţii .Până aici totul e bine ...
Dupa 20 de minute...


Mama :Unde e pisica ???
Eu: Mamă, geamul de la bucătărie e deschis !
Mama: Hiiiiiiiiiiii ! Pisica , Anisia ! Du-te după ea !


Mi-am luat repede o geacă pe mine şi m-am dus să mă caţăr pe nişte scaune in speranţa că voi găsi pisica .


Nimic .... 


Unde putea fi ? Eu nu mai aveam nici o speranţă . Eram distrusă .


Împreună cu Alex şi cu mama , am coborât jos .. cine ştie , poate e pe afară ..


Degeaba ... Nici urmă de pisică . 


Cu lacrimi in ochi , am început să mă gândesc la toate momentele plăcute petrecute împreună ...


"Gata ! Am plecat ! Eu nu mă mai întorc in casă până nu găsesc pisica !"


Şi dusă am fost ..


După ce am colindat tot blocul , supărată , m-am întors in casă ....


Şi am început să plâng ..... am început să urlu .. 


"Unde mi-e pisica ??? Ce mă fac eu fără ea ?? "


Intră mama în cameră :" Ce faci ? Nu ai găsit o ? "
Eu :Nu ....... Ce mă fac fără ea ? 
Mama: Ai încercat să o strigi ? 
Eu : Da.. dar doar o dată ..
Mama: Ia du-te si strig-o .. Poate îţi răspunde ..
Eu :Nu mai sunt şanse ,mamă... am căutat peste tot .. de unde sa apară ?


Iese mama pe scară .:"Miţiii ! Miţii ! "
"Miauuuuuuuuu ! "
Mama: Anisia, pisica ! Du-te după ea ! 
Eu : sigur ai auzit-o ?
Mama: Da ! 




La etajul 4 , pisica , speriată , a venit la mine .
Eram in al 9 lea cer . Am început să plâng de bucurie ...Toată lumea s-a bucurat când m-a văzut cu pisica în braţe . 


The end . :) .

Un comentariu:

  1. Hehe, amuzant cum ai povestit. Te cred, stiu cum e. Am avut si eu destule experiente cu o pisica ce o iubeam tare mult, de la bunici. Aveam o ditamai curtea, si cu greu o recuperam, ca mai iesea si pe strada. Uneori nu venea timp de 2 zile, timp in care eu innebuneam si incepeam sa fac si rugaciuni sa se intoarca mâtzul meu :))
    P.s. Ma bucur ca iti plac subiectele mele. Eu scriu ce imi vine in cap, sau cand sunt revoltata pa ceva. Cum te numesti pe Rimel?

    RăspundețiȘtergere